Effectlauncher tilbyder dig et samlet styringsværktøj, der digitaliserer jeres arbejdsgange for at skabe overblik, struktur og muligheder for optimering. Systemet er skabt med særligt fokus på projekter indenfor produktlanceringer, herunder salg og marketing, og med dette modul får du ikke kun selv mulighed for at have et langt mere overskueligt overblik over dine forskellige projekter, dertilhørende aktiviteter samt hvem, der er ansvarlige for udførslen af disse. Effectlauncher giver dig også mulighed for at gemme dine projektruter og udnytte best-practice erfaringer langt mere effektivt, så hvert nyt projekt udnytter erfaringer fra tidligere projekter. Derudover giver det også samtlige projektmedarbejdere en let og overskuelig indgang til deres arbejdsopgaver, dokumenter mm. for dermed at forsimple det daglige arbejde og fremme arbejdsglæden. Det hele kan naturligvis tilgås på alle dine enheder.
Effectlauncher er skabt af brugere for brugere. Det vil sige, at værktøjet er sammensat med henblik på, at det ikke nødvendigvis er folk med et stort IT-kendskab, der sidder med programmet. Derudover er hele systemet vigtigst af alt færdiglavet og klar til brug – brugergrænsefladen og funktionerne er allerede tilpasset de arbejdsgange og behov, der kendetegner projekter indenfor produktlanceringer, så du kan komme i gang med det samme. Derfor sikrer netop vores projektstyringsværktøj en større succesrate på alle niveauer af virksomheden – til gavn for dig såvel som dine medarbejdere.