Business Intelligence

Virkplan forretningsplatform er et værktøj, der visualiserer dine data i overskuelige dashboards og giver dig et 360 graders overblik over din forretning. Med Virkplan forretningsplatform kan du optimere din forretning og effektivisere interne processer. Virkplan forretningsplatform opdateres helt automatisk, så de tal og indsigter, du har altid er up-to-date og du slippe for manuelle processer.

Business Intelligence

Virkplan BI er et værktøj, der visualiserer din data i overskuelige dashboards og giver dig et 360 graders overblik over din forretning, så du let kan analysere og anvende din data til at forbedre og effektivisere interne processer. Virkplan BI opdateres helt automatisk, så de tal og indsigter, du har ved hånden, altid er up-to-date.

Datastorage

Hvis du har brug for et sted at få organiseret og opmagasineret dine data – så er det Datastorage modulet, du skal have fat i. Vi giver dine data et sted at bo, hvor du samtidig får adgang til alle dine rå-data, som du kan analysere og arbejde med ubegrænset og ubesværet. Du kan benytte alle vores standard integrationer, for derved let at få fat i dine data, eller du kan anvende dine egne.

Datastorage

Hvis du har brug for et sted at få organiseret og opmagasineret dine data – så er det Datastorage modulet, du skal have fat i. Vi giver dine data et sted at bo, hvor du samtidig får adgang til alle dine rå-data, som du så kan analysere og arbejde med helt ubegrænset og ubesværet. Du kan benytte alle vores standard integrationer, for derved let at få fat i data. Er der ikke den integration som du skulle ønske, kan du bruge dine egne.

Tasks

Task Module giver et overblik over opgaver og er en platform der kan tildele opgaver og følge med i status på opgaver. Task Module er To-do listens interaktive efterkommer, hvor du kan spare meget tid på manuelt arbejde og kommunikation samtidig med, at du forsimpler arbejdsgangene for dine medarbejdere. Ved hjælp af automatiserede workflows sørger vores system for, at de rette personer modtager et overblik over deres opgaver, når der f. eks checker en ordre ind eller et nyt projekt starter.

Tasks

Kunne du tænke dig et dynamisk overblik over opgaver, tildeling af disse og status på udførsel? Vi tilbyder en fokuseret version af systemer for opgavestyring som f. eks ServiceNow og FieldService, der måske virker en anelse for omstændige og dyre for dig. Vi har skabt en platform for opgavestyring, hvor du let kan oprette og følge med i udførslen af projekter og opgaver i takt med, at dine medarbejdere kvitterer for udført arbejde – en interaktiv version af den klassiske To-Do liste.

Er du stadig ikke helt sikker på, hvad der er det rigtige for dig?
Vi tager gerne en helt uforpligtende snak om, hvad der giver mest mening for dig og din virksomhed.

Start en dialog nu