Notifikationer, Profil, Support

Notifikationsflow, Personlig profil og supportfunktion

Last Updated on
April 11, 2025

Notifications, Profile and Support

I venstre hjørne i bunden i Virkplan portalen finder man en menu-boks, der indeholder Notifikationer, hvilket er meddelelser, man får på tildelte opgaver og samtaler.

Man får besked, hvis en opgave er klar til at starte, en igangværende opgave tildeles en i projektforløbet, hvis man har sign offs, og man får beskeder, hvis nogen har tagget én i en samtale omkring en opgave eller et projekt, hvor man er tildelt en rolle.

Under Profil som er brugerens personlige profil, kan man se gruppemedlemskaber og man kan redigere, om man ønsker at modtage notifikationer på e-mail, og man kan tilføje telefonnummer eller ændre sin adgangskode.

Det er her man kan logge ud af systemet, og man kan også trykke på Release Notes eller Help Center og man vil så blive sendt direkte til Virkplans hjemmeside.

Når man trykker på Support, åbnes en supportformular, hvor man kan skrive en besked og uploade filer. Denne formular sendes til Virkplans ticketsystem.

Book et møde med Virkplan

Skriv til os og vi sidder klar til at fortælle dig om vores løsninger. Det er 100% uforpligtende.