Admin

Notifikationer, Profil, Support

Projects

Brugerrettigheder i portalen

Hvordan administreres mine brugerrettigheder og adgange

Last Updated on
October 10, 2024

Når man oprettes som bruger i Virkplan portalen, oprettes man enten som "Member" eller "Company admin" og/eller "Group admin".

Er man Company admin har man flere rettigheder og muligheder i portalen. Se vores Admin kategori. En Company admin kan styre brugernes rettigheder både ift. Projects modulet, rapportadgang m.m.

En company admin kan slå features til og fra, sætte konfigurationer op på bruger - og gruppeniveau og tilrette brugernes rettigheder fx. ift. Projects modulet.

En del funktioner slås til helt overordnet på Company niveau - dette aftales med Virkplan. Når en funktion først er slået til, kan Company admin slå funktionen til for brugerne.

Ønsker man en grundigere indføring til brugerrettigheder, adgange og features, kan man altid kontakte Virkplan på kontakt@virkplan.dk

Tilmeld dig en gratis prøveversion af vores platform

Vi sidder klar med specifikke projektskabeloner for din branche. Det er gratis, 100% uforpligtende og du får mulighed for at prøve vores platform.