Tak! Vi har modtaget din besked og kontakter dig hurtigst muligt.
Ups! noget gik galt...
Prøv igen og ellers kontakt os for support
Prøv igen og ellers kontakt os for support
Projektstyring involverer mange grænseflader og interessenter, hvilket kræver, at man konstant udvikler sin projektmodel for hvert projekt. Virkplans projektstyringsværktøj er lavet til netop dette.
Konceptet består i, at der er opsat standardskabeloner på de forskellige projekttyper. Hver gang et projekt startes, tager det udgangspunkt i skabelonen.
Hvert projekt består af et antal opgaver, som beskriver hvad der skal laves og af hvem. Derudover foretages der også dataopsamling direkte i opgaven eller via vedhæftede dokumenter og billeder.
Projektlederen styrer projekterne og kan let få et samlet overblik og rette projekterne til. Projektdeltagerne ser let deres egne opgaver og får ligeledes et samlet overblik over processen.
Alle opgaver kan overføres til andre systemer via API. Desuden kan opgaverne sendes til eksterne pr. mail. Stadigvæk med muligheden for at status og dataindsamling bevares.
Grundlæggende funktion
Når man har mange projekter med mange ensartede opgaver, så opstår der behov for at finde udvalgte opgaver på tværs af projekter. Både for at sætte status, men også for dispatch (tildeling) til andre medarbejdere. Denne funktion er en grundlæggende funktion i Projects.
Overblik i rapporter
Vi har bevidst adskilt selve arbejdet med projekterne og ledelsesoverblikket.
De overblik og rapporteringer man har behov for, er helt kundespecifikke og ændrer sig over tid for den enkelte bruger.
I Virkplan portalen laves alt rapportering i Power BI rapporter, som er en integreret del af løsningen. Det gør det muligt at tilpasse sine rapporter løbende. Alle rapporter er vist i Virkplan portalen, men data kan også laves i jeres eget Power BI miljø. Alt data er tilgængeligt via API.
Tilpassede projekter
Projektstyring af fx. infrastrukturprojekter involverer mange grænseflader og interessenter, og kræver at man konstant udvikler sin projektmodel for hvert projekt.
Virkplans projektstyringsværktøj er lavet til netop dette. Alle projekter startes ud fra en best-practice skabelon og opgaverne tildeles automatisk grupper og brugere. Derved kan alle se hvad man skal lave, og ledelsen kan følge med overordnet.
Modellen er lavet færdig, så der er skabeloner for dataopsamling, scanning og registrering af komponenter.
Alle projekter og opgaver kan deles til andre systemer via API eller sendes pr. mail.
En vigtig del i opstarten af Projects er at kortlægge jeres interne processer. For mange virksomheder giver det en god indsigt i interne processer og gode optimeringsmuligheder.
Kontakt os for en gennemgang af en løsning til din virksomhed.
Etableringsprisen er som udgangspunkt fast og dækker de processer og workshops, som vi skal igennem sammen.
Opsætningen afhænger af jeres behov. De bedste succeser kommer altid når man inkluderer et opstartsforløb. Et forløb indeholder 1 workshop hvor vi opsætter 1 template for et projekt. Derefter er der løbende opfølgning og opsætning.
Har man behov for mere, så skal dette aftales.
Hvis undervisning kan holdes til online undervisning af udvalgte superbrugere samt deling af vores undervisningsvideoer, så er det inkluderet i løsningen. Har I brug for mere end dette, aftaler vi et forløb for dette.
Vi laver altid løbende opfølgning i perioden efter opstart. Dette er for at sikre den bedste mulige brug af systemet.
Kontakt os for en gennemgang af mulighederne.
Løsningen benytter flere af Virkplans standard produkter. Under hvert produkt kan du læse mere om de tekniske funktioner. Har du behov for andre af vores produkter, kan de aktiveres efter behov.
Virkplans etableringsproces er velafprøvet og placerer ansvaret hos begge parter. Vi opdeler etableringsprocessen i flere faser afhængig af løsning.