Tak! Vi har modtaget din besked og kontakter dig hurtigst muligt.
Ups! noget gik galt...
Prøv igen og ellers kontakt os for support
Prøv igen og ellers kontakt os for support
De fastlagte workflows bygges og følges i Virkplan. Det skaber et ensartet overblik på tværs af organisationen og i real-time. Det betyder, at projektdeltagerne kun skal tilgå ét sted for at finde relevante oplysninger om projekternes fremdrift.
Ifølge kvadrant.dk har 50,4% af alle produktlanceringer ikke levet op til forventningerne.
Faktorerne der ofte skyldes skuffelserne ved produktlancering er:
Det er de interne faktorer der er ofte er skyld i mislykkede produktlanceringer og ikke de eksterne.
De primære årsager til mislykkede produktlanceringer ligger inden for organisationen, og omfatter derfor udfordringer, der kan påvirkes direkte.
Udfordringerne i produktinnovation og lancering er komplekse, og er ikke kun forankret i én afdeling eller med ét team. En succesfuld lancering opnås kun ved at samarbejde på tværs af organisationen og ved at engagere sig i fælles ejerskab.
Det er vigtigt at anerkende, at produktinnovation og lancering kræver en tværfunktionel tilgang, hvor forskellige afdelinger og teams bidrager med deres ekspertise og ressourcer.
Skræddersyet løsning til produktlancering med Projects
Virkplans produktlanceringsløsning er lavet helt specifikt til at varetage ovenstående problemstillinger. Vi kan hjælpe med klare definitioner af opgaver, afhængigheder, grænsefladeskift og dokumenter.
På et online møde kan vi gå mere i dybden om de problematikker der ligger i produktlanceringen, samt de løsningforslag som vi har med Virkplans Projects.
Book derfor gerne en demo.
Effektiv projektstyring
I Virkplan oprettes der templates, så alle nye lanceringer tager udgangspunkt i en opdateret "best practice" template.
Hvert projekt består af et antal opgaver, som beskriver hvad der skal laves og af hvem. Derudover foretages der også dataopsamling direkte i opgaven eller via vedhæftede dokumenter og billeder.
Projektlederen styrer projekter og kan let få et samlet overblik og rette projekterne til. Projektdeltagerne ser let deres egne opgaver og får ligeledes et samlet overblik over processen.
Alle opgaver kan overføres til andre systemer via API. Desuden kan opgaverne sendes til underleverandører pr. mail. Stadigvæk med muligheden for at status og dataindsamling bevares.
En af de grundlæggende funktioner i Projects
Når man har mange projekter med mange ensartede opgaver, så opstår der behov for at finde udvalgte opgaver på tværs af projekter. Både for at sætte status, men også for dispatch (tildeling) til andre medarbejdere. Denne funktion er en grundlæggende funktion i Projects.
Overblik i rapporter
Vi har bevidst adskilt selve arbejdet med projekterne og ledelsesoverblikket.
De overblik og rapporteringer man har behov for, er helt kundespecifikke og ændrer sig over tid for den enkelte bruger.
I Virkplan laves alt rapportering i Power BI rapporter, som er en integreret del af løsningen. Det gør det muligt at tilpasse sine rapporter løbende. Alle rapporter er vist i Virkplan, men data kan også laves i jeres eget Power BI miljø. Alt data er tilgængeligt via API.
Samlet overblik på tværs af afdelinger
I projektlancering er opgaverne fordelt over mange af firmaets afdelinger - og ikke bare i salg som de fleste forventer.
Virkplan styrer alle opgaver på tværs af afdelingerne, og giver et samlet overlik over projekternes status.
Book en gennemgang for at vi kan gå mere i dybden med funktionerne og vores løsning.
Løsningen består af 4 elementer.
Opsætningen afhænger af jeres behov. De bedste succeser kommer altid når man inkluderer et opstartsforløb. Et forløb indeholder 1 workshop hvor vi opsætter 1 template for et projekt. Derefter er der løbende opfølgning og opsætning.
Har man behov for mere, så skal dette aftales.
Hvis undervisning kan holdes til online undervisning af udvalgte superbrugere samt deling af vores undervisningsvideoer, så er det inkluderet i løsningen. Har I brug for mere end dette, aftaler vi et forløb for dette.
Vi laver altid løbende opfølgning i perioden efter opstart. Dette er for at sikre den bedste mulige brug af systemet.
Basis: 3.495,-
En fuld bruger har fuld adgang til hele systemet. En Ekstern bruger kan kun se egne opgaver. En mail-bruger får sine opgaver pr. mail, og kan ikke logge ind i systemet.
Der er ikke nogen binding, da vi ikke tror på at fastholde kunder i en løsning.
Vi tæller ikke brugere hver måned, men aftaler en ramme med jer. Der laves en revidering af aftalen halvårligt, hvor næste periode afstemmes. Det vigtigste for os er at det er værdiskabende for alle parter i projektet.
Kontakt os for en gennemgang af mulighederne.
Løsningen benytter flere af Virkplans standard produkter. Under hvert produkt kan du læse mere om de tekniske funktioner. Har du behov for andre af vores produkter, kan de aktiveres efter behov.
Virkplans etableringsproces er velafprøvet og placerer ansvaret hos begge parter. Vi opdeler etableringsprocessen i flere faser afhængig af løsning.