Vi sidder klar til at vise dig vores platform. Det er gratis, 100% uforpligtende og du får mulighed for at stille os alle dine spørgsmål.
De fastlagte workflows bygges og følges i Virkplan. Det skaber et ensartet overblik på tværs af organisationen og i real-time. Det betyder, at projektdeltagerne kun skål tilgå ét sted for at finde relevante oplysninger om projekternes fremdrift
Prisen er for 20 brugere. Se detaljer for brugerprisen
Ifølge kvadrant.dk har 50,4% af alle produktlanceringer ikke levet op til forventningerne.
Faktorerne der ofte skyldes skuffelserne ved produktlancering er:
Det er de interne faktorer der er ofte er skyld i mislykkede produktlanceringer og ikke de eksterne.
De primære årsager til mislykkede produktlanceringer ligger inden for organisationen og omfatter derfor udfordringer, der kan påvirkes direkte.
Udfordringerne i produktinnovation og lancering er komplekse og er ikke kun forankret i én afdeling eller med ét team. En succesfuld lancering opnås kun ved at samarbejde på tværs af organisationen og ved at engagere sig i fælles ejerskab.
Det er vigtigt at anerkende, at produktinnovation og lancering kræver en tværfunktionel tilgang, hvor forskellige afdelinger og team bidrager med deres ekspertise og ressourcer
Virkplans produktlanceringsløsning er lavet helt specifikt til at varetage ovenstående problemstillinger.
Klare definitioner af opgaver, afhængigheder, grænsefladeskift og dokumenter.
På et online møde kan vi gå mere i dybden om de problematikker der ligger i produktlanceringen, samt de løsningforslag som vi har med Virkplan.
Book derfor gerne en demo.
I Virkplan oprettes der templates, så alle nye lanceringer tager udgangspunkt i en opdateret "best practice" template.
Hvert projekt består af et antal opgaver, som beskriver hvad der skal laves og af hvem. Derudover laves der dataopsamling direkte i opgaven eller ved vedhæftede dokumenter og billeder.
Projektlederen styrer projekter og kan let få et samlet overblik og rette projekterne til. Projektdeltagerne ser let deres egne opgaver og får ligeledes et samlet overblik over processen.
Alle opgaver kan overføres til andre systemer via API. Desuden kan opgaverne sendes til underleverandører pr. mail. Stadigvæk med muligheden for at status og dataindsamling bevares.
Når man har mange projekter med mange ensartede opgaver, så opstår der behov for at finde udvalgte opgaver på tværs af projekter. Både for at sætte status, men også for dispatch (tildeling) til andre medarbejdere. Denne funktion er en grundlæggende funktion i Virkplan.
Vi har bevidst adskilt selve arbejdet med projekterne og ledelses overblikket.
De overblik og rapporteringer man har behov for, er helt kundespecifikke og ændrer sig over tid for den enkelte bruger.
I Virkplan laves alt rapportering i Power BI rapporter, som er en integreret del af løsningen. Det gør det muligt at tilpasse sine rapporter løbende. Alle rapporter er vist i Virkplan, men data kan også laves i jeres eget Power BI miljø. Alt data er tilgængeligt via API.
I projektlancering er opgaverne fordelt over mange af firmaets afdelinger - og ikke bare i salg som de fleste forventer.
Virkplan styrer alle opgaver på tværs af afdelingerne, og giver et samlet overlik over projekternes status.
Book en gennemgang for at vi kan gå mere i dybden med funktionerne og vores løsning.
Prisen for løsningen består af 4 elementer.
Opsætningen afhænger af jeres behov. De bedste succeser kommer altid når man inkludere et opstartsforløb. Et simpelt forløb kan gøres for DKK 10.000,- hvor det indeholder 1 workshop hvor vi opsætter 1 template for et projekt. Derefter er der løbende opfølgning og opsætning.
Har man behov for mere, så skal dette aftales.
Hvis undervisning kan holdes til, online undervisning af udvalgte superbrugere samt deling af vores undervisningsvideoer, så er det inkluderet i løsningen. Har I brug for mere end dette, aftaler vi et forløb for dette.
Vi laver altid løbende opfølgning i perioden efter opstart. Dette er for at sikre den bedste mulige brug af systemet.
Prisen er opbygget med et standard-modul til 3.495,-/mdr. Det inkludere 20 fulde brugere og 10 eksterne.
En fuld bruger har fuld adgang til hele systemet. En Ekstern bruger kan kun se egne opgaver. En mail-bruger får sine opgaver pr. mail, og kan ikke logge ind i systemet.
Der er ikke nogen binding, da vi ikke tror på at fastholde kunder i en løsning.
Pris eksempel - Virksomhed ABC med kendte processer og 25 medarbejdere og 20 underleverandører med opgavestyring via mail.
Opsætning, undervisning og opfølgning: DKK 10.000,-
Abonnement pr. måned: Basicmodul 3.495,- + ekstrabrugere 1.475,- + eksterne mailbrugere 0,- = 4.970,-/mdr.
Vi tæller ikke brugere hver måned, men aftaler en ramme med jer. Der laves en revidering af aftalen halvårligt, hvor næste periode afstemmes. Det vigtigste for os er at det er værdiskabende for alle parter i projektet.
Kontakt os derfor for en gennemgang af mulighederne.
Løsningen benytter flere af Virkplans standard produkter. Under hvert produkt kan du læse mere om de tekniske funktioner. Har du behov for andre af vores produkter, kan de aktiveres efter behov.
Virkplans etableringsproces er velafprøvet og placerer ansvaret hos begge parter. Vi opdeler altid etableringsprocessen i tre faser.