Support

Support er med i alle vores løsninger og vi sidder klar til at hjælpe dig videre med dine spørgsmål.

Supporten er  åbent i arbejdstiden fra 8-16 og kan tilgås via Support-knappen. Uden for vores åbningstid bestræber vi os på at svare dig tilbage hurtigst muligt.

Beskrivelse

Vi tager ansvar for brugeroplevelsen. Med Virkplans løsning får I en samlet færdig løsning, hvor vores support kan hjælpe brugeren helt færdig.

Vi sender ikke support rundt i manegen, men tager ansvar for at der findes den hjælp der er brug for.

Alle supportsager håndteres i vores ticket-system, hvor du som bruger kan følge sagen.

Supporten dækker alle spørgsmål og hjælp til at benytte løsningen. Er der mindre rettelser, som der ønskes udført, finder vi ud af det.

Hvis der er emner som supporten ikke kan hjælpe med, sikrer vi, at der kommer de rette konsulenter på sagen.

Der faktureres ikke yderligere for support, med mindre det er aftalt på forhånd.

Tilmeld dig en gratis prøveversion af vores platform

Vi sidder klar med specifikke projektskabeloner for din branche. Det er gratis, 100% uforpligtende og du får mulighed for at prøve vores platform.